Personlig Træner, Charlotte Rasch

Tlf: 60154416

Målrettet individuel træning for private


Privat

Mit ønske og virke som personlig træner er at lærer dig den korrekte træningsteknik, du får samtidig programmer som du skal træne efter, mens vi træner sammen.

Hvis du har smerter i et eller flere led vil du få udleveret ledøvelser, der går ind og nulstiller nervesystemet omkring det pågældende led og dine smerter vil helt eller delvis forsvinde meget hurtigt.

Øvelserne er sammensat, så du får trænet hele kroppen igennem. Jeg træner dig udfra Funktionel trænings princippet, hvilket betyder, at du bruger flest mulige led og muskler i hver øvelse. Funktionel træning tager netop udgangspunkt i, at vi i vores dagligdag hele tiden bruger flere led og muskler på en gang præcis som vores krop er skabt til. Med Funktionel Træning du kan undgå skader og du får samtidig en stærk krop i balance. Med andre ord, så er din succes min succes.

Priser for individuelt træningsforløb fastsættes udfra følgende:

  • Antal uger
  • 1 til 1 træning
  • Mindre gruppe på max 4 personer
  • Hold træning

Kontakt mig mhp. en gratis konsultation, hvor vi her snakker omkring dine ønsker, mål og hvor mange ugers træning du har brug for.

Der er ingen forpligtelse til at tage imod mit tilbud.


Priser

Det er aldrig for sent at starte med at træne!

Første konsultation er gratis. Varighed på ca. 30 minutter.

En enkel træningstime koster 750,00 kr.

En enkel træningstime med udarbejdelse af et løbe og styrketræningsprogram koster 1000,00 kr. 

Ønsker du et træningsforløb er den samlet pris afhængig af antal uger, dette afhænger af om du ønsker flere træningstimer end der normalt er beregnet. Det er ligger typisk på 5-10-16 uger. 

Jeg anbefaler 10 uger hvis du skal starte op på en frisk. Hvis du blot ønsker at få opgraderet din nuværende træning kan 5 uger være nok.

Ring på 60 15 44 16 og få et tilbud.

I et træningforløb indgår:

  • Test af mave og ryg muskulaturen, en løbetest samt en fastsættelse af vægt i forhold til din styrketræningsprogram.
  • Du får ved første møde flere enkle programmer udleveret som består af eks: mave/ryg, led øvelser, selvfølgelig baseret udfra din målsætning.
  • 2. træningstime gennemgår vi dine programmer.
  • Hver gang vi træner sammen, vil vi gennemgå dine programmer og jeg vil efterfølgende optimere dine programmer.
  • Du vil få nøjagtig vejledning i, hvor meget du skal træne, antal gange pr uge og hvis det ønskes kostvejledning.
  • Afslutning, her gennemgår vi din træning fremadrettet for de følgende måneder.


Mave og ryg øvelse

Sådan forgår det:

Vi indleder med en samtale, hvor vi tager en snak om hvilke mål du gerne vil opnå i vores træningsperiode. Har du problemer med et eller flere led, vil jeg have det med i min træningsplan for dig. Din træning vil starte med specielle led øvelser, for på den måde at ”nulstille dine led”.
For at jeg kan skræddersy et program til dig, tester jeg blandt andet din mobilitet, styrke øvelser samt foretager en løbetest.

Derefter vil vi sammen gennemgå dine programmer så jeg sikre mig, at du kender og kan udfører øvelserne teknisk korrekt.

Hver træningspas er på 1 ½ – 2 timer.

Dit træningsprogram vil gennem hele forløbet blive opdateret og ændret så du træner maximalt for at nå dit mål.

Vi vil jævnligt være i kontakt via telefon eller mail, når du træner på egen hånd.
Den sidste dag vil der være en afsluttende samtale.

Du er velkommen til at kontakte mig på telefon eller via mail, jeg vil se frem til at møde og træne med dig.


Anbefalinger